Aktivitetshuset bestyrelsesmøde.
REFERAT
Multisalen, mandag d. 8 april 2024, kl. 14.00
Sendt til: Martin, Eddie, Ellen, Birgit, Kjeld, Carsten, Helle, Jens Erik B, Karin,Kristina og Jens Erik L.
Afbud: Jens Erik Olesen, Carsten.
Velkommen til Kristina. Vi glæder os til samarbejdet. Dagsorden godkendt.
2. Nyt fra kommunen. Kristina
Kristina takkede for den fine velkomst. Hun har nu været i gang i 5 uger og meget er ved at være på plads.
Der kommer en invitation til dialogmødet den torsdag den 16. maj. Dette foregår i Brandlundparken.
Ligeledes arbejdes der på årsmødet som ligger i hænderne på Brandlundparken.
Der var ikke yderlige kommentarer til det rundsendte notat.
3. Aktiviteter/tiltag Afviklede:
Initiativet var en prøveballon, som gav en god oplevelse. Der var i sagens natur ikke så mange, der deltog.
Næste gang bliver den 22. Maj, hvor temaet er tarmflora.
Super musik. En rigtig fin og hyggelig aften. Super tilmelding. Det kniber med, at økonomien hænger sammen.
Stadig en rigtig god og fin aften. Der er betalt opvasker på denne aften.
4. Aktiviteter kommende:
Frivilligturen er på plads. Martin kan ikke deltage i starten, med møder os ved tekstilmuseet.
Emner til orienteringsrunden er bla. Status på flytteplanerne. Jens Erik L. laver intro.
Vi skal igen med annoncering og indhente tilladelser. Carsten bedes lave annoncering. Jens Erik L. sørger for tilladelser. Martin orienterer ældresagen.
Mulige emner: Hjerl Hede/Sevel kro, Fredericia miniby, Økolariet i Vejle. Medlemsturen er med brugerbetaling.
5. Flytning af bestyrelsesmøder til anden dag i ugen? Carsten
Tirsdage kl. 12.30 undersøges som en mulighed. Eddie vender tilbage til Jens Erik L.
6. Hvordan får vi flere med, synliggjort husets aktiviteter? STATUS Martin, Jens Erik B. Carsten.
Karin tager opgaven og vil uddele til diverse klinikker og tage opstilling ved butikker. SEJT !
7. Regnskab. Herunder status på salg af medlemskort og opfølgning Eddie/Carsten
Ringerunden til de medlemmer, der endnu ikke har betalt medlemskontingent for 2024 har givet en del.
Der har været et par eksempler på, at medlemmet havde betalt.
Det er medlemmerne selv, der skal sørge for at få medlems-skabet på plads.
Kontoret har stadig åbent mandage og onsdage fra 12.00 til 13.00 og ellers kan man måske være heldig at Birgit er i Køkkenet og kan hjælpe.
Bestyrelsen vil prøve at forbedre mulighederne for at tegne/forny medlemskab, således vi ikke skal bruge mere energi end nødvendigt.
8. Eventuelt/Bordet rundt Alle
Vi skal alle huske at give Helle besked, når der noget der skal på hjemmesiden.
Øv, at vi ikke fik givet besked til tovholderne på motion, at mødet med fys var flyttet. Det beklager vi.
Der har været nogle kommentarer, at det kan være svært at komme “ind på holdet” i træværkstedet.
Alle, der har lyst og interesse, er meget velkommen. Også bare for en snak. Karin vender tilbage til Jens Erik L. med kontaktoplysninger.
Kjeld er ofte på orienterings-besøg på Frisenborg og har et stort ønske om, at det udarbejdede træningsprogram følger med over i aktivitetshuset.
Kjeld har haft fødselsdag og i den anledning var der det store kaffebord med hjemmelavede boller og stor lækker lagkage. Det er nu ik´ så ring´, at sidde i bestyrelsen, sådan en dag 😉
Tak for kage Kjeld.
9. Mødedatoer for 2024: 6/5-3/6-1/7-5/8-2/9-7/10-4/11-2/12 datoer bliver måske ændret
Næste bestyrelsesmøde: mandag den 6. maj kl. 14.00 ??
Referent: Jens Erik L.
Aktivitetshuset Ikast - Kongefløjen, Kongevejen 62 - Ikast