Aktivitetshuset bestyrelsesmøde.
Multisalen, tirsdag den 7. maj 2024, kl. 13.00
Sendt til: Martin, Eddie, Ellen, Birgit, Kjeld, Carsten, Helle, Jens Erik B, Karin, Kristina og Jens Erik L.
Afbud:
Tak og godkendt.
2. Nyt fra kommunen Kristina
Torsdag den 26. september er der “frivillig fejring” en festaften for foreninger, der beskæftiger sig med sociale tiltag. Der er begrænsede pladser. Vi får formentlig 3 pladser. Det foregår i Bording hallen. Indbydelse følger senere.
3. Aktiviteter/tiltag Afviklede:
Det var et rigtig godt arrangement, der havde en passende længde. Der kunne måske være
brugt lidt længere tid på Klædefabrikken.
Fint. Der var 32 deltagere.
Fys. Terapeut Anita lavede et fint oplæg til de fremmødte.
Hun vil lave en mappe med de forskellige øvelser
Fin fin aften. Lidt ærgerligt, at man tilmelder sig meget sent, hvilket besværliggør plan-
lægningen.
Der var 22 deltagere. Et kompliceret emne, som også rejste nogle spørgsmål.
Kjeld er blevet reserveopråber til banko og deltog i sidste banko, for at blive klædt på til opgaven.
4. Aktiviteter kommende:
Der er ingen servering. Martin sørger for at dørene er låst op fra kl. 18.30 til 19.00.
(Bilag medsendt)
Der er godt 60 tilmeldte. Mangler svar fra et enkelt aktivitetshus.
Der er PT. 7 stadepladser solgt. Jens Erik L. laver opslag til tavlen og
Helle sætter det på hjemmesiden, samt udsender nyhedsbrev.
Alle tilladelser er på plads. Martin skaffer affaldsstativer.
Jens Erik L. snakker med Tonny om brandslukker
Vores medlemmer får mulighed for at komme med forslag til, hvor medlemsturen skal gå hen.
Det sted der får flest stemmer, bliver stedet.
Af dem der har foreslået det “vindende sted” blive der trukket lod om “en lille ting”. Seddel hænges på opslagstavlen (Jens Erik L.) forslag puttes i postkassen. Eddie/Carsten sender en ansøgning til Kristina om dækning af udgift til bus.
5. Ansøgning fra glasholdet til basisudgifter. Anslået beløb ca. kr. 3000 Helle
Et rådighedsbeløb, op til 5000 kr. Er bevilget.
Brugerne betaler løbende ind efter forbrug.
6. Regnskab. Herunder status på salg af medlemskort og opfølgning Eddie/Carsten
Vi havde en del snak omkring evt. Restanter og den eventuelle nødvendighed af dette. Vi får styr
på de sidste par hængepartier.’
Vi forventer selvfølgelig, at alle selv sørger for, at deres medlemskab er i orden.
Vi skal samtidig bestræbe os på at være mere tydelige i kommunikation til næste år.
Eddie arbejder på, at få opsagt betalingen via hjemmesiden, som kun skaber problemer for os.
7. Eventuelt/Bordet rundt Alle
Mødedato for 2024: 4/6 - 6/8 - 3/9 - 1/10 - 5/11 - 3/12
4/6 afbud fra Jens Erik B.
6/8 Afbud fra Kjeld
Referent: Jens Erik L.
Aktivitetshuset Ikast - Kongefløjen, Kongevejen 62 - Ikast