Aktivitetshuset bestyrelsesmøde.
REFERAT
Multisalen, tirsdag den 5. november 2024, kl. 13.00
Sendt til:
Martin, Eddie, Ellen, Birgit, Kjeld, Carsten, Helle, Jens Erik B, Karin, Margit og Jens Erik L.
Afbud/fraværende: Jens Erik Buur
Rettelse af datoen for julefrokost. Den rigtige dato er den 21 november.
Tilføjelse til pk. 4: plan for salg af medlemskort
2. Nyt fra kommunen Margit
Bookning af lokaler. Vi har fremover altid multisalen:
mandage 08.00-18.00 L´hombre bruger spillebulen om aftenen.
Mandags madholdet bruger køkkenet 17.00-21.00
Tirsdage 08.00-22.00 Birdie 18.00-23.00
Onsdage og torsdage 08.00-17.00
Køkken mandage til torsdage 08.00-17.00
Øvrige bookninger aftales imellem Margit og Helle.
Vores aktiviteter under socialkompasset kommer ikke frem, når man søger på “fællesskaber”. Jens Erik L. tilretter.
3. Aktiviteter/tiltag Afviklede:
Aflyst pga. for få tilmeldinger
Der er mange gode tanker og der er blevet lyttet til vore ønsker. Dog er der en reel bekymring for træ, keramik, porcelæn og glaskunst´s pladsering i den “gamle rutebilstation”.
Eddie og Jens Erik L. tager kontakt til Henrik Engedal og Louise Louberg, men henblik på en orientering omkring situationen.
Dansk og engelsk for ordblinde er aflyst resten af året pga. Sygdom.
De genopstarter den 6. januar med de timer der mangler.
EDB kurset fortsætter
4. Aktiviteter kommende:
Deadline for sidste tilmelding skal ændres.
Udvalget går snart igang.
Der er plads til flere deltagere. PT 6 tilmeldte.
Intet nyt.
Der er aftalt en plan for salg af medlemskort.(sendes med ref.)
Der er Birgit, Eddie, Carsten, Karin og Jens Erik L. der forestår salget.
Carsten laver et oplæg for salg, således vi alle registrer det samme.
(Beløb, motion, Brik osv) Oplægget kommer op på et onsdagsmøde.
5. Regnskab. Eddie/Carsten.
Følger god regnskabsskik og det ser fornuftigt ud.
6. Godkendelse af kalender for 2025 Jens Erik L
Kalender giver, sammen med vores folder et godt overblik over alle vores aktiviteter.
Den forsøges udskrives i A3, så den er nemmere at læse.
7. Opslagstavler. Vi har i dag 3 tavler. Ældresagen har en´, vi har 2. Eddie
Kan vi lave nr 2 (den der hænger i gangen om til kun at indeholde eksterne opslag??
Tavlen ved køkkenet, skal kun indeholde opslag vedr. Aktiviteter udbudt af aktivitetshuset.
Tavlen ved trappen er kun for ældresagens aktiviteter. Tavlen på motorvejen er kun til eksterne opslag.
8. Priser på annoncering i Ikast avis/ekstra posten Karin
Er ikke undersøgt. Vi afventer nyt fra Frivilligcentret, som muligvis har fået lavet en god aftale.
9. Eventuelt/Bordet rundt. alle
Karin: Kunne det være en ide´ at lave mulighed for, at man blot kunne mødes uden en egentlig aktivitet. Blot for at være sammen med andre og snakke. En god ide som bestyrelsen bakker op. Karin laver et forslag/oplæg til næste gang. Evt. Onsdagsmødet.
Martin: trapper lidt ned på sine aktiviteter og fordeler evt. Opgaver til os andre.
Jens Erik L. hjælper til suppeaften.
Køkkenet holder åbent til og med uge 50, herefter lukket til efter nytår.
Birgit: nytårskur afholdes den 7 januar kl. 12.30 til folk går hjem.
Vi afholder efterfølgende bestyrelsesmøde samme dag.
Jens Erik L.: alle bestyrelsesmøder for 2025 bliver den første tirsdag kl. 13.00 i hver måned. Minus sommerferie.
Eddie har lavet en flot plakat med tilhørende folder, som fordeles til bla. Bibliotek og frivilligcenter mv. Karin Damborg bliver ansvarlig for dette og opfyldning af foldere.
Der var en snak omkring, at lave den i liggende format og i PDF. Til lægehusene. Eddie undersøger.
10. Emner til næste møde. alle
11. Mødedatoer for resten af 2024: 3/12, kl. 13.00
Referent: Jens Erik
Aktivitetshuset Ikast - Kongefløjen, Sjællandsgade 6 - Ikast