Aktivitetshusets bestyrelsesmøde
Multisalen, mandag d. 13. november 2023, kl. 14.00
Referat.
Sendt til: Martin, Eddie, Helle, Ellen, Jens Erik B. Birgit, Kjeld, Carsten, Jeanette, Helle, Lis og Jens Erik L.
Fraværende/afbud: Jeanette, Jens Erik B. Kjeld, Helle og Lis.
Godkendt.
Særlig meget kage og drikkevarer i dag, da formanden fyldte år. Tak for det.
Intet nyt.
Ok, men salget kunne være bedre
En god dag, hvor vi fik genset medlemmerne fra de øvrige aktivitetshuse.
Fint indslag omkring demens. God dialog og erfaringsudveksling.
En rigtig god aften med ca. 30 deltagere. Super stemning og god danselyst.
Dørene bliver først åbnet kl. 18.15. Orkesteret har brug for ro til at stemme instrumenter.
God dag med godt salg
Der er tilmeldt ca. 70 deltagere, meget flot. Eddie og Martin møder kl. 12.00 for at klargøre lyd mm.
Der er allerede tilmeldt 55 deltagere og det er ganske flot. Der er lukket for flere tilmeldinger
Der er tilmeldt 114 deltagere. Det er helt vildt. Vi er desværre, af pladshensyn, nødt til at lukke for yderlige tilmeldinger.
Vi arrangerer er tur for vores tovholdere på de forskellige aktiviteter. Det bliver den 27. Marts. Nærmere tilgår. Men er man tovholder, kan man med fordel allerede nu reservere datoen. Ægtefæller/samboende kan, mod betaling, også deltage.
Udvalget arbejder videre med en efterårstur, der tilbydes alle vore medlemmer.
Evt. forslag modtages gerne.
Udvalget er gået i tænkeboks og kommer med idekatalog til næste møde
Der skal reserveres multisal, spillebule og køkken for 2024
Suppeaftner 2 i forår og 3 i efteråret. Herudover skal der reserveres til danseaftner, bankospil, kortaftner og generalforsamlingen. Martin er ansvarlig for at få de sidste reservationer i hus.
generalforsamling bliver torsdag den 25. Januar kl. 13.30 i multisalen.
Martin spørger en kandidat til dirigentposten.
Vi serverer en kop kaffe og franskbrød.
Der laves en skriftlig beretning, som udsendes til medlemmerne og hænges på opslagstavle.
Forslag til vedtægtsændring omkring skriftlig afstemning.
Tilmelding jvnf. Vedtægterne.
Alt godt, Intet at bemærke.
Kassererne har udfærdiget nogle skemaer, som skal bruges til de forskellige arrangementer. Dette kører ikke helt, men efter årsskiftet skal det virke.
Køkkenet har været brugt i weekenden 27/28 oktober og er ikke efterladt i en særlig pæn forfatning. Det er ikke ok. Martin kontakter Jeannette for en evt. Løsning.
Der arbejdes videre med flytning af kontoret
Næste rådsmøde: mandag den 4. december kl. 14.00
Referent: Jens Erik L.
Aktivitetshuset Ikast - Kongefløjen, Kongevejen 62 - Ikast